WAKACJE 2017

11-13.08.2017 wybraliśmy się na wspólne wakacje. Nie przez przypadek wybraliśmy polskie morze, a konkretnie Sopot. W tym mieście jest wiele miejsc do zwiedzania, słynny dreptak potocznie zwany “monciakiem”, molo oraz piękna plaża. Nasze wspomnienia możecie zobaczyć powyżej, w filmiku SOPOT 2017.

Naszą podróż rozpoczęliśmy w piątek, po pracy, o godzinie 20:00. To wtedy wyruszyliśmy z naszego kochanego miasta Jelcza-Laskowic do Wrocławia, następnie udaliśmy się na PKP i czekaliśmy na pociąg. O 22:47 wyjechaliśmy na nasze ukochane wakacje, aby móc choć na chwilę zapomnieć o codziennym życiu. Droga w pociągu bardzo się dłużyła, było gorąco, ale ok. godziny 6:30 byliśmy już w Sopocie.

Pierwsze co to oczywiście zameldowanie w apartamencie, więc szybko wyruszyliśmy i znaleźliśmy nasze lokum. Apartament był piękny, położony blisko centrum, więc nie musieliśmy nawet korzystać z komunikacji miejskiej.

Po zameldowaniu, postanowiliśmy coś zjeść. Udaliśmy się do nowej restauracji Sea Food Station, która znajduje się na ulicy Dworcowej. Jedzenie zaskoczyło nas smakiem oraz ceną – podają tam bardzo dobre jedzenie, w niskich cenach. Obsługa tej restauracji jest na 6! – oby więcej takich restauracji było w Polsce.

Następnie udaliśmy się na zwiedzanie miasta. Tam kupiliśmy trochę pamiątek dla rodzin oraz odwiedziliśmy najpopularniejsze miejsca w Sopocie.

Resztę dnia spędziliśmy na plaży, byliśmy nawet w morzu. Udało nam się nawet załapać na oscypki 🙂 Ryby przyrządzane nad morzem są wyjątkowe w smaku – nigdzie indziej nie dostaniemy świeżej ryby.

Około 18 wróciliśmy do apartamentu, gdzie przespaliśmy się godzinkę, następnie wyszykowaliśmy się i udaliśmy się do klubu HAH SOPOT. Klub jest bardzo dobrze zagospodarowany, ma duży ogródek, na którym można było odpocząć, zapalić i na spokojnie się napić. W klubie tłumy ludzi jak zawsze. Świetnie się bawiliśmy i w okolicach 3/5 wróciliśmy do apartamentu. Następnego dnia wyruszyliśmy znów na miasto, aby do ostatniej chwili nacieszyć się naszym pobytem w Sopocie. Około godziny 16 wyruszyliśmy do Wrocławia, około 1/2 byliśmy już w domach.

Bardzo miło wspominamy nasz pobyt nad morzem, poznaliśmy dużo ludzi, poznaliśmy tamtejsze życie na co dzień oraz atrakcje jakie ma przygotowane jedna z nadmorskich miejscowości. Aktualnie nie mamy planów gdzie wyjedziemy za rok – może gdzieś za granicę? Kto to wie… Możecie być pewni, że również będzie relacja z tego wydarzenia!

Trzymajcie się i do następnego!

tomgacz

Założyciel i redaktor tomgacz.pl. Zajmuję się filmowaniem, montowaniem, grafiką i fotografią. Z zawodu Informatyk, aktualnie Specjalista ds. reklam.